17. huhtikuuta 2010

Perjantain pikku tokoilut

Kävimme takapihalla jo sulaneella alueella pikku tokoilut. Käytiin kaikki ALOn liikkeet läpi (paitsi liikkeestä maahan meno ja estehyppy). Ensiksi luoksepäästävyys, taputtelin itse vähän mimmi rinnasta ja palkkasin. Paikalla makuu meni hyvin. Menin noin 10metrin päähän ja olin noin 30s sekuntia kunnes palasin Mimmin viereen palkkasin, sanoin istu ja palkka ja vapautus. Paikalla istumista on tullut myös treenattua kun olen hakenut naapurin koirat ulos olen jättänyt mimmin istumaan etupuolelle. Tosi hyvin on Mimmi kyllä pysynyt, kahdesti on tullut perässä. Toisella kerralla kävin viemässä takaisin. Toisella kerralla oli semmonen härdelli, että käskin odottaa portailla. Sitten luoksetulo, tuli ravaten, matka oli 7m. Ei varmaan ehtinyt edes hirveesti kiihdutellä siinä. Mutta tilan puutteessa käy.Vielä pitäisi päästä eroon kädestä, joka ohjaa Mimmin suoraan oikealle paikalla. Ja siitä sitten sivulle, palkkaa ja vapautus. Seuraamista irti. Oli tosi Mahtava. Piti hyvin kontaktia ja oli tiiviisti. Tein käännöksiä oikealle, vasemmalle, täyskäännöstä ja pienen juoksuosuuden. Palkkasin aina kun seurasi mahtavasti. Vielä on pientä hiomista. Liikkeestä seisomiseen olin todella tyytyväinen :-) Ekalla annoin pikkuisen käsiavun. Pysähdys olikin tosi napakka. Seuraavalla ei käsiapuja ollenkaan vain vihje. Pysähyi hyvin ja käänyin palkkaamaan heti kun pysähtyi. Kolmas samalla tavalla.  Ja voi että olen tyytyväinen stuohon liikkeeseen :-D

1 kommentti:

  1. Juu meillä sama juttu tossa luoksetulossa, kun aina väkisin mun käsi antaa merkin oikealle paikalle tultaessa....kouluttajakin aina siitä huomauttaa :D
    Tuleeko Mimmi muuten eteen vai suoraa sivulle?

    VastaaPoista

Kiitos kommenteistasi :)